4 Amalan Baik Sebelum Tidur

Zaman sekarang ni ada tak lagi buat amalan baik before tidur.
Kak shaz sure..ramai yang tak amalkan dah benda-benda macam ni. Yelah.. zaman sekarang kan zaman kesibukan. Dah sehari suntuk kehulu ke hilir.. makan pun kat luar , mana nak ingat lagi buat amalan sunnah sebelum tidur.  


Sebelum kita semua jauh hanyut dengan kelalaian.. 

Kak shaz nak menyeru semua yang baca post ni agar mulakan semula amalan-amalan yang baik sebelum tidur.

Insyaa Allah bangun subuh mudah.. sepanjang malam akan tidur dengan tenang tiada gangguan.

Dan yang paling penting.. ceria bila bangun tidur.
© 2013 BYSHAH ALL RIGHTS RESERVED