Baby Admit Lagi

Tau tak tahap kesedian aku macam mana???????? Yang kakak sakit tak baik-baik...
Adik pulak , keluar masuk wad sebab jaundis.
Allahuakbar.. tak terkata beratnya.
Sungguh!!! Bab anak-anak ni.. aku jadi lemah sikit.. lagi-lagi bila baby sakit..

Hari ni , adik dah hari ke 10... kuning naik sampai 241.. kalau hari tu dah turun 200. Entah macam mana boleh naik mendadak. Aku redha.. walaupun berat...


Memandangkan adik baby prematured.. so dia perlu kena admit walaupun kuning 241... actually doktor cakap , 300 baru admit... tapi adik kan baby prematured.. so dia perlu kena pantau lebih awal. Kesian adik. Dah lah hari-hari kena cucuk. Hampir putus asa dah rasanya...

Dengan kakak sakit tak baik-baik... Allahu.. Tak tau nak kabar macam mana lagi. Berat yang amat...

Macam-macam dah aku mandikan anak... tetap macam tu juga. Kalau bagi baby setitik dua titik tu aku memang tak berani... sebab adik tak cukup bulan. Aku tak nak ambik risiko lain.. cukup lah apa yang ada sekarang.

Yang penting.. baby kerap breasfeed.. aku memang jaga setiap jam.. aku memang pastikan baby susu kuat.

Hari ni juga aku baru berkesempatan ambik alfafa dengan ESP.. harap-harap kuning baby turun mendadak esok. Dah tak sanggup!!!


© 2013 BYSHAH ALL RIGHTS RESERVED